Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Ja, reserveren voor de dag van bezoek is noodzakelijk en doe je via www.wildlands.nl/reserveren. Abonnementhouders kunnen zonder reservering het park bezoeken. 

Nee, op vertoon van je abonnement kun je altijd naar binnen. 

Ja, reserveer in dit geval je dagbezoek door een e-mail te sturen aan de afdeling Front Office. Klik hier voor meer informatie.

Ja, reserveer in dit geval je dagbezoek door een e-mail te sturen aan de afdeling Front Office. Klik hier voor meer informatie.

Bezoeken

Nee, huisdieren worden niet toegelaten. Er is bij WILDLANDS geen kennel aanwezig.

Bij Dierenpension De Eersteling in Roswinkel kan je je hond voor een dag onderbrengen. De kosten bedragen € 13,- voor een dagopvang.

Neem voor meer informatie contact op met De Eersteling:
info@dierenpensiondeeersteling.nl
+31 (0)591-353254

Rolstoelen zijn te huur tegen betaling van een borg. Het is verstandig om deze van tevoren telefonisch te reserveren via +31 (0)591 850 855. Buggy's en bolderkarren zijn niet aanwezig.

Wanneer je via www.WILDLANDS.nl de tickets hebt besteld, kun je tussen 9:00 en 17:00 uur contact opnemen met de medewerkers van de afdeling Front Office via 0591-850855 of info@wildlands.nl. 

WILDLANDS beschikt niet over een eigen parkeerterrein. Er zijn echter voldoende parkeerplaatsen in de nabije omgeving van het park. 

Meer informatie over de parkeerterreinen en de tarieven zijn te vinden op de websites van respectievelijk Q-park en de gemeente Emmen.

Voor glutenvrije producten en vegetarische producten kun je terecht bij de volgende restaurants: 

Rimbula Restaurant, Momma´s Restaurant, Zembla Food & Drinks, Travellers’ Taste en Animazia Restaurant.

Voor andere diëten vragen wij je contact op te nemen met de medewerkers van Front Office via +31 (0)591-850855 of via info@wildlands.nl.

Het navigatie-adres van parkeerplaats Zuid is: Ermerweg 28, Emmen. Het bezoekadres van WILDLANDS is: Raadhuisplein 99, Emmen. 

Nee, tickets hoeven niet geprint te worden. De streepjescode van de tickets moeten wel duidelijk zichtbaar van een smartphone of tablet af te scannen kunnen zijn.

De geldigheid van je entreeticket staat vermeld op het entreeticket.

Ja, de VVV-cadeaukaart kan bij ons verzilverd worden.

In de online ticketfunnel staat bij betaalmogelijkheden de VVV-Giftcard onder het kopje 'Giftcard'.

Op het park kan de VVV-cadeaukaart ook bij horeca en souvenirswinkels worden uitgegeven. Wij geven echter geen geld retour; de waarde van de cadeaukaart zal dus in één keer moeten worden uitgegeven.

In WILDLANDS zijn loopfietsjes, kinderfietsjes, stepjes, skateboards, rolschaatsen etc. niet toegestaan.

Algemene vragen

Ja dat kan, zowel online als aan de kassa. Aan de kassa is ook een WILDLANDS cadeaukaart verkrijgbaar.

Entreekaarten zijn via onze website te bestellen en je geeft de E-voucher cadeau. De kaarten kunnen ook aan de kassa worden gekocht en vervolgens cadeau gegeven.

Abonnementen kunnen via onze online abonnementenshop gekocht worden. Daar kun je alle gegevens van de cadeau-ontvanger invullen tezamen met je eigen mailadres. Na betaling wordt er een bevestigingsmail naar dit mailadres gestuurd. Deze bevestiging kun je vervolgens aan de cadeau-ontvanger geven. De ontvanger kan op vertoon van de bevestiging en een geldig ID-bewijs het abonnement komen ophalen. Dit dient persoonlijk te gebeuren omdat er ter plekke een foto van de abonnementhouder wordt gemaakt die op de pas wordt geprint.

Neem dan contact met ons op via +31 (0)591-850855 of via info@wildlands.nl

Abonnementen

Nee, het is als abonnementhouder van WILDLANDS niet nodig om je bezoek vooraf te reserveren.

Je kunt hier controleren tot wanneer je abonnement geldig is.

WILDLANDS heeft voordeelabonnementen. Bekijk hier wat voor jou de beste keuze is en bereken de prijs.