Meest gestelde vragen

 

Wat is de levertijd?

We streven er naar je bestelling binnen 5 werkdagen bij je thuis te laten bezorgen.

Wat kan ik doen als een artikel niet meer op voorraad is?

Dagelijks wordt de website bijgewerkt met nieuwe voorraden, houd de website goed in de gaten.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Meteen na je bestelling ontvang je een bevestiging via de mail. Heb je deze niet ontvangen? neem dan contact op via webshop@wildlands.nl

Ik heb een beschadigd/defect of verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Het is natuurlijk altijd vervelend dat er iets mis is gegaan in het verzendproces, maar we lossen dit zo snel mogelijk op. Download het retourformulier en doorneem de stappen.

Krijg ik de verzendkosten terug bij een retour?

Wanneer wij de bestelling hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag retour excl. verzendkosten.

Ik twijfel welke maat ik moet bestellen

Bij ieder artikel staan de afmeting vermeld. Mocht de bestelde maat niet juist zijn, omruilen kan binnen 14 dagen.

Ik wil een zakelijke bestelling plaatsen of meer dan 10 artikelen van hetzelfde artikel, krijg ik korting?

Leuk dat je aan ons denkt! Stuur een e-mail naar webshop@wildlands.nl, vermeld hierin je wensen en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij iedere bestelling betaal je € 4,95 verzend/verwerkingskosten. Bij bestellingen boven de €50 vervallen deze kosten.

Ontvang ik korting met mijn WILDLANDS abonnement?

De abonnementhouderskorting geldt alleen in de fysieke winkels en horecalocaties op het park. Voor de webshop is de korting niet van toepassing. Alle artikelen die je vindt in onze webshop zijn ook fysiek aanwezig in de winkels.

Mijn artikel is kapot gegaan, heb ik garantie?

WILDLANDS staat voor kwaliteit, dit mag je ook van onze producten verwachten. De producten zijn geschikt voor normaal gebruik, is dit bij jou product niet het geval geweest, stuur dan een e-mail naar webshop@wildlands.nl vermeld wat het defect is en stuur enkele foto’s mee van het kapotte artikel. We zullen na ontvangst je email en foto’s beoordelen en contact opnemen voor de vervolgstappen.  

Overige vragen.

Voor overige vragen kun je een e-mail sturen naar webshop@wildlands.nl. Wij zullen je mail zo spoedig mogelijk beantwoorden.